مشتریان گرامی، قبل از ثبت سفارش به پشتیبانی واتس آپ جهت چک کردن موجودی پیام دهید
بازگشت

بازگرداندن کالا

بازگرداندن کالا بازگرداندن کالا
میتوانم سفارشم را بصورت اقساطی ( اعتباری ) پرداخت کنم؟
بله، سولارفا تسهیلاتی را فراهم کرده، شما میتوانید تا سقف 15 میلیون تومان به صورت اقساط با بازپرداخت 12 ماهه از سایت سولارفا خرید کنید.
اگر کالایی که خریدم در حمل و نقل آسیب ببیند چگونه از خدمات پس از فروش استفاده کنم؟
آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش سولارفا اطلاع داده دهید.
در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های ما بوده است و نیکی کالا در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
آیا میتوانم کارت هدیه را مرجوع کنم؟
خیر، امکان مرجوع نمودن کارت هدیه وجود ندارد.
پرسش های پرتکرار
چطور میتوانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟
با وارد کردن ایمیل (یا شماره ی همراه ) وارد حساب کاربری خود شوید.
روی گزینه "پروفایل " کلیک کرده و در صفحه‏" اطلاعات شخصی" روی “ویرایش اطلاعات شخصی " کلیک کنید.
به کمک نیاز داری؟ با ما در تماس باشید!
شروع گفتگو
سلام! برای چت در WhatsApp روی یکی از اعضای زیر کلیک کنید
معمولا در عرض چند دقیقه پاسخ می دهیم